جهت خرید عمده با کارشناسان ما تماس بگیرید ☎️

02188948585

خریدی بی‌واسطه و هدفمند متناسب با نیاز شما

کارشناسان هفتیک در پی تماس‌ها و سوالاتی که در مشاوره‌ها داشته‌اید و با بررسی عرضه و تقاضا تصمیم گرفتند مسیر و نحوه‌ی بررسی شما را کوتاه و خریدی مناسب و هدفمند به شما تقدیم نمایند.

از این رو نوت بوک‌ها را بر اساس نوع کاربری و یا نیازمندی شما دسته بندی نموده تا در زمان کمتر و با دقتی بیشتر به انتخابی مطمئن و مناسب دست یابید:

– لپ‌تاپ‌های اقتصادی

هفتیک با واردات مجموعه لپ‌تاپ‌هایی که دارای قیمت پائین و مشخصات فنی متناسبی می‌باشند تلاش نموده است تا شما عزیزان با کمترین بودجه بتوانید صاحب لپ‌تاپ مورد نیازتان شوید. این دسته از لپ‌تاپ‌ها به منظور استفاده خانگی، وب‌گردی، نصب و راه‌اندازی نرم‌افزارهای عمومی و … مناسب خواهند بود.

معمولا این دسته لپ‌تاپ‌ها دارای پردازنده سلرون، میزان رم و حافظه متناسب بوده و برخی از آن‌ها در آینده با توجه به مشخصه‌ی فنی خود می‌توانند با  صرف هزینه‌ی اندک ارتقاء یابند.

شایان ذکر است؛ این عملیات ارتقاء در هفتیک، فقط با پرداخت هزینه قطعه مورد نیاز و بدون اجرت نصب و با اطمینان از نصب قطعه‌ی اصلی، قابل انجام است.

– لپ‌تاپ‌های دانشجویی

هفتیک مجموعه لپ تاپ هایی را بانام دانشجوئی ارائه کرده است که پردازنده آن از نوع میان رده بوده و برای دانشجویانی که آینده‌سازان سرزمین ما هستند، قابل استفاده می‌باشد. این گروه از لپ‌تاپ‌ها برای مواردی همچون تحقیقات و پروژه‌های دانشجویی مناسب بوده و در آینده همچون گروه اقتصادی قابلیت ارتقاء خواهند داشت.

– لپ‌تاپ‌های مهندسی

این گروه لپ‌تاپ‌های حرفه‌ای، دارای پردازنده‌‌هایی با مشخصات فنی بالاتر نسبت به گروه دانشجویی و از میزان رم و کارت گرافیکی  متناسبی برخوردار هستند تا نیاز کاربران خاص خود را برای اجرای نرم‌افزارهای تخصصی، مهندسی و رندرینگ برطرف نمایند.

خریداران این گروه از لپ‌تاپ‌ها عموماً مهندسین عمران، مکانیک، الکترونیک، طراحان صنعتی و گرافیست‌ها و… می‌باشند که نیاز مبرم به  لپ‌تاپ‌هایی با عمر طولانی و قابلیت‌هایی همچون کار در محیط‌های صنعتی دارند.

از آنجایی‌که در دنیای فناوری و با توجه به پیشرفت تکنولوژی، هر روز نرم‌افزارهای جدیدی معرفی می‌شوند که سخت‌افزارهای جدیدتری را می‌طلبند؛ هفتیک این نوید را به خریداران محترم می‌دهد چنانچه در سال‌های آتی نیاز به ارتقاء لپ‌تاپ خود داشتند؛ کارشناسان ما بطور رایگان آماده مشاوره فنی خواهند بود تا قطعه/قطعات جدید مورد نیاز را با نازلترین قیمت و با ضمانت اصالت قطعه ارائه نموده و همچنین بدون اجرت بر روی لپ‌تاپ شما نصب و راه‌اندازی نمایند.

 

– لپ‌تاپ‌های گیمینگ

گیمیرهای گرامی و حرفه‌ای؛ هفتیک این مژده را به شما می‌دهد که لپ‌تاپ‌های فوق حرفه‌ای را با نازل‌ترین قیمت بازار می‌توانید از ما تهیه فرمائید.

امروزه انتشار بازی‌های رایانه‌ای خاص نیاز به سخت‌افزارهای ویژه را ضروری کرده است. به همین خاطر، واحدهای بازرگانی و فنی هفتیک با بررسی‌های لازم توانسته‌اند از هر برند لپ‌تاپ‌های فوق حرفه‌ای را در این فروشگاه اینترنتی عرضه نمایند. این دسته لپ‌تاپ‌ها از پردازنده و گرافیک‌های خاص برخوردار هستند تا بتواند نیاز شما را در اجرای بی‌نقص آخرین نسخ بازی‌های خاص، پاسخ دهد.

مهم است بدانید با توجه به هزینه‌ای که متقبل می‌شوید  صرفا خرید این گونه لپ‌تاپ‌ها کافی نمی‌باشد و  اصل بودن کالا و داشتن گارانتی معتبر و پاسخگو، اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند.

هفتیک این دسته از لپ‌تاپ‌ها را با معتبرترین گارانتی و با ضمانت اصالت کالا به شما خریدار محترم تقدیم می‌نماید تا با خیالی آسوده فقط بر روی بازی‌های خود متمرکز شوید و از خرید مطمئن و بازی دلچسب خود لذت ببرید.

جدیدترین محصولات هفتیک

تبلت 8 اینچی اروند مدل ARVAND M863 ظرفیت 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت
Original price was: ۴.۹۰۰.۰۰۰ تومان.Current price is: ۴.۶۰۰.۰۰۰ تومان.
لپ تاپ 16 اینچ ایسوس مدل ASUS VivoBook 16 M1605YA R7-7730U 16GB 512SSD Radeon TOUCH
۳۳.۴۹۹.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 13.4 اینچی ایسوس مدل ASUS ROG Flow Z13 GZ301VV i9-13900H 16GB 1TB SSD RTX4060 8GB
۱۲۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل ASUS Vivobook GO 14 E410KA CELERON N4500 4GB 64G 512GB SSD INTEL
۱۶.۶۰۰.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 16 اینچی ایسوس مدل ASUS Vivobook 16X K3605ZF i5-12500H 16GB 1T SSD RTX2050 4GB
۴۷.۵۰۰.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5 i7-1255U 32GB 1TB SSD
۹۰.۱۰۰.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 13.5 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 5 i5-1235U 8GB 512GB SSD
۵۳.۷۰۰.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4 R7-4980U 16GB 512GB SSD
۴۸.۸۰۰.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4 i7-1185G7 16GB 256GB SSD
۵۲.۶۰۰.۰۰۰ تومان
لپ تاپ 15 اینچی مایکروسافت مدل Surface Laptop 4 i7-1185G7 8GB 512GB SSD
۴۹.۷۰۰.۰۰۰ تومان